Fontoria en concierto

En Manglar ecosistema cultural - Martinez Vigil, 14 - Oviedo, Oviedo / Uviéu

Ya ha pasado

Fontoria en concierto

Conciertos y música

Empieza: sábado 07 marzo 2020 Termina: sábado 07 marzo 2020

Lugar
Oviedo
Web
http://manglar.es/
Concejo
Más cosas que hacer en Oviedo / Uviéu
Predición 28 mar
Mín 0 / Máx 0 °C

Publicado por joaquin alvarez gonzalez

El proyeutu Fontoria ñaz na primavera de 2017 n'el conceyu Piloña (Asturies), pero non ye hasta la seronda d'esi mesmu añu cuando llogra consolidase en forma cuartetu.
El grupu adquier tintes progresivos ensin escaecer los sones más tradicionales, entamando a facer un amestau coles músiques d'otros llugares como Breizh, El Piamonte italianu o la música tradicional d'Europa central, sumerxiéndose n'ocasiones nel neoclasicismu, el folk barrocu de los 60 y 70 del sieglu XX, asina como dalgún experimentu cola música de vanguardia.
N’abril de 2019, salió al mercau el so primer trabayu nomau NORDÉS y ya tan trabayando n’un segundu discu.

El proyecto Fontoria nace en la primavera de 2017 en el concejo de Piloña (Asturias), pero no es hasta otoño de ese mismo año cuando logra consolidarse en forma de cuarteto.
El grupo adquiere tintes progresivos sin deshacerse de los sonidos más tradicionales, comenzando a hacer una mezcla con las músicas de otros lugares como Breizh (Bretaña), El Piamonte italiano o la música tradicional de Europa central, sumergiéndose en ocasiones en el neoclasicismo, el folk barroco de los 60 y 70 del siglo XX, así como algún experimento con la música de vanguardia.
En Abril de 2019, salio al mercado su primer trabajo llamado NORDÉS y ya están trabajando en su segundo disco.