Ciclu "Coses de músicos". Saliendo a escena...¿Qué significa ser visto?

En Calle Jovellanos, 21, Gijón / Xixón

Ya ha pasado

Ciclu "Coses de músicos". Saliendo a escena...¿Qué significa ser visto?

Cursos y charlas

Empieza: lunes 14 enero 2019 Termina: lunes 14 enero 2019

Lugar
Centro de Cultura Antiguo Instituto - Gijón
Concejo
Más cosas que hacer en Gijón / Xixón
Predición 29 mar
Mín 0 / Máx 0 °C

Publicado por admin

Ciclu "Coses de músicos". Saliendo a escena...¿Qué significa ser visto?
19:00 h.

Ponente: Constantino García Noval, sociólogu

Esti cursu, 2018/2019, la Escuela de Música Tradicional La Quintana cumple 20 años d’actividá en Xixón, lo que la convierte na escuela de música tradicional más veterana de la ciudá. Son yá 20 años trabayando p’averar la música tradicional asturiana a tola sociedá, lo que ye pa nós motivu de celebración. Poro, a lo llargo de 2019 vamos entamar un ciclu de conferencies que, baxo’l títulu xenéricu "Coses de Músicos", va sirvir de sida pa que dellos profesionales nos amuesen el so venceyu cola música dende delles perspeutives.

Consiste en abrir un alderique nel que tolos músicos, seyen profesionales o aficionaos, toquen rock, clásico, pop, tradicional o folk, puean enanchar el so horizonte musical coles aportaciones de profesionales de prestixu perconocíu provenientes de delles disciplines.

Nesta ocasión vamos cuntar con Constantino García Noval, sicólogu, que va danos conseyos pa que xubise al escenariu seya una esperiencia lo más prestosa posible.

Depués de cada ponencia, va haber una actuación musical curtia. Esta vegada, la música va correr a cargo del grupu Mur, formáu por alumnos y ex-alumnos de la EMT La Quintana.

En 2019, tais toos convidaos a falar de "Coses de músicos".

Organizador EMT La Quintana (AC Retueyu)