Disculpe, caballero / Zig Zag Danza

En Calle Mendizabal, 3, Oviedo / Uviéu

Ya ha pasado

Disculpe, caballero / Zig Zag Danza

Ópera, clásica y danza

Empieza: viernes 23 noviembre 2018 Termina: viernes 23 noviembre 2018

Lugar
Teatro Filarmónica - Oviedo
Concejo
Más cosas que hacer en Oviedo / Uviéu
Predición 28 mar
Mín 0 / Máx 0 °C

Publicado por admin

Disculpe Caballeru
20:30 h.

ZIG ZAG DANZA
Currículu breve
Ye una formación que naz nel añu 2000 como un proyectu independiente de la so directora Estrella García y como continuación d'una trayectoria artística, pedagóxica y d'investigación de más de 25 años nel campu de la danza.
Tres el pasu de quince años y cola esperiencia de poner n'escena quince producciones propies, esta formación convirtióse nuna sólida estructura que ye quien a abordar trabayos de distintos estilos y magnitúes, fiel a los sos principios de busca de nueves formes d'interpretar y traducir los llinguaxes escénicos. Tuvo collaboraciones puntuales en proyectos d'ópera, teatru, musical y zarzuela.
Na so trayectoria recibieron abondos premios y reconocimientos.

FICHA TÉCNICA
Dirección Escénica: Ramón Oller.
Testu: estractos d’El Quixote, de Miguel de Cervantes
Coreografía: Ramón Oller.
Intérpretes: Estrella García y Miguel Quiroga. (baillarinos que dan cuerpu al personaxe), Félix Corcuera y Paula Alonso. (actores que dan voz al personaxe)
Música grabada: Zbigniew Preisner.
Música orixinal y guitarra en vivo: José Ramón Feito.
Diseñu d’Illuminación: Fernando Vega.
Sonorización: Secundino García.
Vestuariu: Inma F. Pertierra.
Fotografía: Palmira Escobar / Luz Sol

SINOPSIS
Pasu al frente, cuartu a la derecha, marcha alredor y vuelta al puestu de guardia. La lluna llena relluma nel patiu de la silenciosa venta y les armes que vela'l Caballeru rellumen cola lluz propia de les meyores histories de caballería. De secute una interferencia na paz nocherniega, un suañu en forma de noble Dama, pero ¿ye una ilusión o una realidá? ¿son les ilusiones realidá o quiciabes ésta una simple ilusión?
Disculpe, caballeru plantéganos esti dilema valiéndose de los personaxes que creara Cervantes nel so testu más universal, enseñándonos que realidá o ilusión tomen forma na nuestra cabeza y condicionen la visión nuestra del mundu que nos arrodia.
Una vez más el director y coreógrafu Ramón Oller crea esta pieza pa la compañía onde afonda na figura del fidalgu más célebre de la historia, Don Quixote.

Entrada libre.